noooooooooooooooo!

 

En molnande smärta i vänstra baksida lår eller rumpa eller vad man ska säga fick mig att halta fram igår på springarundan. 6 km och jag stoppade sedan klokt. Fy tusan - det onda känns väldans likt det som gav mig en helt fuckad höst förra hösten. Fast det satt på andra sidan. GILLAR INTE!!!! INTE alls.

Känslan uppstod redan lite efter långpasset i fredags. Kände av det lite på kvällen - fast då kändes det annorlunda. Och kände av det lite i lördags. Men igår var det borta med vinden. Trodde jag...GAH! Ingen löpning idag. Lite tråk. Speciellt eftersom jag måste förnya mitt gymkort och fortfarande inte alls bestämt mig vilket jag ska välja. Det är så in i bengen DYRT precis allt. Blä.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0