mitt i veckan dagen som kallas onsdag

Hej hej hej! Sitter på en trappa och är lagom kaffe, endorfin och livet stirrig. Solen skiner varmt varmt och jag skiner nog lite jag med. Sommarfeeling och kvalitétstid. Londonlivet leker och dagarna fylls med det mesta.
Som att hitta världens mysigaste uteservering och dricka rosévin en vanlig måndagkväll. Som att dricka kaffe på ens egen uteservering i form av en trappa till huset. Gå i shorts klockan halv tolv på natten - utan att frysa. Hitta på allt och inget. Bli en nyans brunare.
Men inte har jag legat på latsidan hela tiden. Måndag fick bli en vilodag för kroppen efter min dåliga ont ont ont löprunda i korthetens tecken på söndagen. Igårkväll fick 8 km distans bli träningen - och det kändes bättre. Denna morgon har jag joinat ett nytt gym och 65 minuter har ägnats åt att svettas. Rumpan, låret - ja det känns bättre. Men stelt känns det. Yoga ska köras denna vecka. Oh yes.
När det gäller jobb har jag redan två arbetsintervjuer på g. En idag på ett coolt kaffeställe som jag håller tummarna för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0