KLÄTTERAPA!!!

Ett klätterträd...?? :D
Ligger utslagen i soffan. Kroppen känns lite öm. Trött och glad. För jag har gjort det roligaste på väldigt länge. Jag är fast. Totalt.
Har varit och klättrat med en ny bekantskap. SÅ ROLIGT! Efter 5 minuter var jag typ genomsvettig och log som ett litet barn. Gaaah! Vill mer mer mer! Helt fantastico. Ska lugnt köra varje vecka. Haha, fortfarande som ett litet barn.
Perfekt avslutning på en dag som annars varit piss. Klättring is the shit!!!
Måste erkänna att jag sa med ett litet pirrigt smile "oj...." precis när vi steg in på klätterstället. Personer som hänger upp och ned och hoppar hit och dit på dess mest omöjliga sett - och så kommer jag som total nybörjare...Men det gick riktigt bra. Fick höra av mina medklättrare att det gick bra. Några muskler har man väl fått efter alla löprundor och timmar på gymmet! Känner verkligen att detta passar mig som handen i handsken. Vill mer mer mer! Haha. Helt euforisk! :D
Tror dock att jag kommer ha väldigt mycket träningsvärk imorgon. Men det är väl så det ska va! Yes box :)
Happy days :D Och nu kallar sängen. Ska lägga mig med ett leende på läpparna. Och tänka att imorgon kommer bli awe to the some. Bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0