grey room

London är kallt. Jag är kall. London är grått. Och ja, jag känner mig rätt så grå jag med.
Tiden tickar på. Kan inte förstå att jag inte ens varit hemma i London i en vecka. Är som att det hela tiden sker så enormt mycket saker.
Lyssnar på Ed Sheerans låt Homeless på repeat och försöker tänka...ja. Tänka något. Normalt typ.
Är dödstrött i huvudet och i kroppen och vet inte varför. Ingen bra dag. Överhuvudtaget. Ägnar dagar åt att söka jobb. Samtidigt som jag jobbar med lite andra projekt för att inte vara lika pank som jag annars skulle vara...he. He. Började söka i måndags, och ja, jag låter mig vara väldigt picky första veckan. Har en intervju nästa torsdag (lång tid tills dess...) på ett fitnessfirst gym. Vill så ha den tjänsten! Irriterande nog känns en vecka bort som en evighet. Bara för att jag är så van vid de snabba puckarna...så att säga. Få ett jobb på en och en halv vecka - fixat och klart.
Men å andra sidan får jag skylla mig själv. Min semester i Sverige var värt det. Värt att känna sig lite pank pank i detta nu :) So it's okey!
Nä, ska rycka upp mig. Igen. Mår sjukt illa och hoppas att det går över. Hade ju tänkt träna hardcore ikväll. Bästa med att inte ha så mycket pengar att spendera - mer tid till kvalitétsträning höhö.
Har för övrigt fortfarande träningsvärk i vissa små muskler sen klättringen i tisdags. Och är för övrigt fortfarande LYRISK över hur roligt det var. Längtar redan till nästa tisdag :)
Var på Borough Market häromdagen. Fick med mig 5 avokado för ett pund och en drös med bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0