yoga och frukost

Mmmm. Sitter och äter god yoghurtfrukost och dricker kaffe. Vaknade på bästa sätt denna morgon. Tidigt av att solen väckte mig. Gick upp, gjorde yoga i en dryg halvtimme. Det behövdes. Vad hände med yogan? Undrar jag till mig själv. Hade ju så fint kommit in i den vanan. Men tror att mitt gym här i London har det på fel tider för mig. Men har bestämt mig! Ska hålla på minst en gång i veckan - även om det bara betyder en halvtimme hemma! En bra början för att komma tillbaka igen!
Jazzmusik och morgonen är komplett :) Vilket känns som en bra förberedelse inför mitt "gå runt och lämna cv stundande" uppdrag...Håller tummarna!
Igår blev en sådan bra dag som jag hade bestämt :) En sån där effektiv dag där man fick massvis gjort. Benen vilade från träning (ja, det blev faktiskt ett långpass i måndags...:D GRYMT UNDERBAR kropp som tappat respekt för distansen - YEAH!) men knoppen arbetade desto mer! Inte bara hann jag med precis allt jobb jag skulle göra, skrev klart mitt cv, stod i kö på två olika banker, hade skypedejt, lagade goood lunch (se bild nedan - hur somrigt ser det inte ut?), promenerade i Kensington Gardens och skrattade och drack ett gott glas vin med mina roomies, som tack och lov även är mina vänner! Fin tisdag eller vad?
Och idag har jag dessutom fått en träningsdejt till ikväll! Fint värre fint värre! :D
Mmmm...mumsmat....sallad, avokado, gurka, rödbetor, rökt makrill, hummos, pesto, ost, frön, kryddor och lite färskt bröd. Vem säger nej? Inte jag. Jag säger MEER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0