What do you say.

Dricker kaffe (ett besök på whole foods market och Maria fick mala sig lite eget gott kaffe :D) och närmar mig slutet för dagens jobbdag. Närmar mig friheten i form av en löptur i solsken och park. Knäet är därför bra och det ska testas med en lugn löparrunda. Inte för att man vill dra på sig någon skada så här innan ett marathon (snart för en månad går himlans snabbt!!!!) däremot så vill man gärna ut och springa av sig lite :)
Jag får tummen upp av mig själv för att jag har disiplinerat mig och jobbat hela dagen trots att det är lördag och trots att det är strålande sol utomhus och hela jag studsar upp och ned...Och för att jag gjorde en väldigt bra dela-ut-cv-runda tidigare idag! Good to go :)
Så jag firar med en löprunda och en utgång i kväll. Kommer blir legandary. Allt. Allt allt allt!
Men först måste jag gå ut i köket lite. Nymalt kaffe är min drog. Hur underbart gott doftar det inte. Går inte att stoppa näsan ovanför påsen och sniffa. Mumma.
Kaffekopp med kaffe...


Kommentarer
Postat av: mikaela

och vilken helt galet fin kopp! perfekt engelsk och romantisk ^^

2011-05-01 @ 12:03:09
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Mmmm. Låter gott! Nyfiken på vad det är du jobbar med!

2011-05-03 @ 02:11:23
URL: http://b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0