vinkar hej hej från Paris!

Jag är i Paris! Jag har inte gått under jorden. Är högt över den istället. Det är svensk sommarvärme i staden. Det doftar sommar och kaffe och baguette. Har varit här sedan i tisdags morse och ikväll tar jag tåget tillbaka till London. Känslan att åka tåg från London till Paris är fantastiskt. Att bo i London och åka till vackra Paris för en 4 dagar - den känslan är rätt så väldigt fantastiskt.
I Paris har jag hälsat på min mamma. Jag har lekt med Mikaelan som går runt och pratar franska här i staden. Och dennes syster yster som var på besök. Jag har druckit kaffe. Underbara cafébesök. Ätit mat. Och ännu mer mat. Druckit gott franskt vin. Och champagne. Promenerat och bara varit. Att jag dessutom har varit sjuk hela tiden har varit en liten nagel i ögat - man orkar ju liksom inte lika mycket då. Men första dagen idag då man mår bättre och kan njuta fuuullt uuuut. Sköna dagar som flyter samman.
Får man må så här bra?? :D



Kommentarer
Postat av: Ingmarie

JA du får må så där bra. Trevlig helg!

2011-04-22 @ 18:02:52
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0