tisdagsmorgon

På en bro i Paris låser älskande par fast hänglås. För att visa sin kärlek. Fint (men är det bara jag som undrar hur dem gör om dem lämnar varandra? Och har tappat bort nycklen?)


Var uppe tidigt idag. So good. Gårdagen innehöll inte alls särskilt mycket jobb, det bortprioriterades av cv skrivande och massa annat. Och en lång löprunda och parkhäng med en Mia och trånande i allt för dyra märkesavdelningar på Selfridge... Kändes bra att vända ansiktet mot solen och dissa datorn. Därav dagens tidiga uppgång :)
Kaffe, färsk frukt, yoghurt, nötter och frön. Lite färskt bröd. Frukosten kittlade skönt i kistan - vaknade sådär underbart hungrig - åh! Älskar morgon-hungern! Det bästa ju.
Mmmm...ja, roligare än så är det inte en tisdagsmorgon. Lite härligt morgontrött men ändå energifylld inför dagen! Den kombinationen som låter lite konstig kanske, men är underbar. Och ja, regnet ligger i luften. Lite mysigt.
Och just det - härligt nog hittade jag min tröja precis. Letat efter den forever and ever. (ganska najs med tanke på att jag bara har två stycken tjocka koftor i Londonland...lite bull när den ena har försvunnit....).
Så nu blir det en bra dag. En underbar tisdag. Vissa låser fast hänglås i en bro för att visa sin kärlek till varandra. Jag väljer att älska livet i nuet :)


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Det finns sådana "hänglåsplatser" i Stockholm med. :-)Hoppas resten av tisdagen blev lika fin!

2011-04-27 @ 03:17:32
URL: http://blog.nemonisimors.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0