organisk mat och kaffe

Har hittat en alldeles underbar affär med organisk mat i mitt område. Ramlade in där igår och hade definitivt svårt att slita mig...Kom ut därifrån med ett väldigt gott bröd och en "RAW-food mandel-protein-liten-sak"...Berättade jag förresten att jag dessutom var på Whoole Food Market i South Kensington igår? Himmelrike. Oh MY. Maria goes Crazy. Typ. Enda anledningen till att jag inte köpte upp hela butiken var att jag var ute och fotade och inte kunde gå runt och bära på allt. Tror jag ska skaffa en speciell helgkassa för att kunna spara pengar så jag kan handla på dessa många underbara organic stores and markets som finns här i denna stad. Helgnöje :)
Och det där kaffet jag och Julia köpte igår...Det kom från Hummingbird Bakery - och titta vilka söta take-away muggar man fick! Underbart - me lika :) Kaffet var det verkligen inte heller något fel på! Cappuccinon var som den skulle och själva kaffets karaktär var mumsigt fyllig  med en viss sälta....Rekommenderas helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Gissa om jag är sugen på att åka till London...? :-)

2011-04-07 @ 22:25:22
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: AMANDA FALK

mm gud vad gott det såg ut :D

Önskar dig en underbar fredag & en grymt bra helg!!



Föresten, har nyligen publicerat en super bra tävling med APRIQOT på bloggen, checka in det! Inte många som är med och tävlar än så chansen att vinna är stoor :D Du har ju inget att förlora och kan ta rabatten själv om du vinner eller köpa något betydligt billigare åt en vän ;-)

2011-04-08 @ 16:54:14
URL: http://amandafalk.se
Postat av: mikaela

hallåe, uppdatering tack! vad händer där bort? förutom att packa väska till paris ;)

2011-04-11 @ 17:28:03
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0