morgonkaffe och träningsvärk!

Mmmm...morgonkaffe och solen skiner rakt på mig. Vaknade av solsken halv sju denna morgon. Slog upp ögonen och satte mig framför - typ - nyhetsmorgon med en stor skål yoghurt med banan, päron, plommon, frön, valnötter, russin och hackade dadlar. Det kallar jag MUMMA! Börja jobba redan klockan åtta är också väldigt bra. För då får man undan så mycket på morgonen och förmiddagen...så att man kan njuta av SOLEN och de förväntade 20 graderna. 20 grader? Japp japp. Hur galet är inte det. Tror att det blir en kaffedejt med en Julia och på en och samma gång - en dejt med kära Hyde Park. Och sedan hoppas jag på en distansrunda i kvällssol. Gaag. Blir ju galen bara av att tänka på dagens planer. :)

Och desto lika underbar är träningsvärken som finns i min kropp...älskade träningsvärk. Måndagens kombination fartlek och 14 km och kvällsträningen i form av riktigt göttig personlig träning - summa kardemumma: träningsvärk. Världens härligaste personliga tränare - får tre pass gratis - och sjukt roligt pass. Nästa fredag hörde jag det ryktas om träningsvärk a'la coremuskelaturen. Och pinnar och sparkar och kickar....Sounds good? Yes box på det!
Och just det - Body Pump passet igår (här är det faktiskt 1h och inte 55 min som i svealand...) och 30 min på crossen hjälpte till med dagens stela uppgång ur sängen. Kärlek det där!
Söndagar i London. Bästa sättet att fira helg. Man kan bland annat vandra längs Hyde Parks norra gata (med början där jag bor) och kolla konstutställningen som pågår året om. Finemang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0