hello hello

Jag finns jag andas och är! Och nu har vi dessutom ett utomordentligt internet här i lägenheten - så nu finns jag till och med tillbaka här på bloggen. Home sweet home :)
London är fortfarande lika fint. Och själv har jag haft ett par dagar då jag haft sådär supermycket att göra - kul det mesta! Men så att man är sådär supertrött och skulle behöva en helt ledig dag...tur att man ska till Paris nästa vecka. Jippeyey!
Men saker har hänt. Vardagsliv, festligheter och en pappa i staden. En pappa som skulle jobba men passade på att umgås med dottern sin. Sånt gillas. Så det har varit strosa runt time i helgen. Blandat med ett fantastiskt musikalbesök. Vi har ätit god mat. Meze gånger två. Och moules marine. Hängt med pappans arbetskollegor. Druckit fransk vin. Och självklart har träning skett det med. Fina pass, jobbiga pass, grymt bra pass och vissa bara grymma pass. Underbart var långpasset i söndags! 22 km, vilka var lätta på ett sätt. På ett sätt inte då jag drog upp tempot och la i en ny växel och körde så det rykte. För att vara mig :) De första 20km sprang jag nämligen på snittet 5.35/km! Japp. Najs :) Så snabbt har jag inte kört på ett vanlig långpass tidigare. Och benen kunde promenera runt heeela dagen utan några problem. Märktes liksom inte att man kört långpass.
Inte helt fel.
Men mer om livet när man faktiskt har tid att skriva. För nu ska en någon sussa. Är sådär superallergisk och behöver verkligen sömn, vilket har varit en bristvara!

South Bank. En solig seneftermiddag. En söndag. Fina dagar!


Kommentarer
Postat av: mikaela

yes internet och telefoni! har ni också darty box? vad har ni för hemnummer? så man kan ringa :D

2011-04-13 @ 10:16:14
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0