fredagsdag

TACK och Lov att det är fredag idag. Tar så gärna emot att vad helgstämning innebär. Hade en sådan  morgon där väckarklockan ringde. Jag snozade. Och råkade sedan stänga av. Av misstag. Eller nått....Aja, en extra halvtimmes sömn var wunderbar. Sitter nu förnöjt på rumpestumpen och klappar mig på magen (nästan). Var sådär grymt sugen på ägg och kaviar macka. Så det blev en sådan där till frukost. Plus yoghurt och frukt och jag skriker" YES var är nya dagen??". Kaffet gjorde kanske sin del också :D

I alla fall så är det fredagen den 29 april. Vilket betyder att det är svårt att missa. Missa att det är bröllop i staden. Man blir vimmelkantig av all bröllopsyra. Hundra gånger mer än i Stockholm förra året. Ett bröllop som jag inte riktigt sa hej hej välkommen till. London har blivit kär. Kär i vita klänningar, tal, löften, kyssar och "I do". Febern har inte smittat mig. Men vem vet, kanske trillar jag dit när jag tar första steget utanför dörren....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0