en måndagsmorgon och en helg

Måndagsmorgon. Och jag vaknade allt för tidigt för kroppen och knoppen min, även om jag är lite speedy gonzales just nu och inte riktigt känner det. Ska iväg på kurs!! Hela dagen faktiskt, ska bli jätteroligt :)
Helgen har varit intensiv men å då rolig.
Började med mitt inplanerad långpass på lördag förmiddag! Det var sjukt tufft men gick väldigt bra! 28 km med 5.53 i snitt per km. Men som sagt: sanslöst jobbigt. Säger det igen: mina luftrör är inte glada dessa dagar! Men a done deal och jag hem lagom utmattad :) Återhämtning i form av mat, vila och genom att köpa finaste tröjan på Topshop...
Spenderade sedan alldeles för lång tid på tuben innan jag anlände till Camden i fint sällskap för att fira en annan fin person som fyllde år. En galen utgång väntade. Nog ord med det :)
Igår hann jag inte alls med allt jag skulle göra. Bland annat fick jag priotera bort att stå och kolla på alla som sprang London Marathon. Men grejen är, man märker verkligen inte av det i staden! Synd. Hade hoppats på lite marathon inspiration.
Dagen avslutades med ännu mer födelsedagsfirande på stora dagen! Med restaurang besök (det är bra när ngn i sällskapet egentligen arbetar på restaurangen. Disconts gillas :)).
Har känts lite av en sommarhelg, då man gör precis vad man vill, och  lite mer. Bara för att.
Lite av en London-Maria-sommar-helg. Enda saken jag saknade var marknaderna. Får trösta mig med en bild från Portabello Rd istället :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

så jäkla najs med värmen nu!! mjaa jag har samma nummer just nu, men det är bara för att pengarna på mitt parissim-kort tog slut, men jag kommer npg ha det ett tag till ja, i alla fall när du är här :) ses vi snart ja? när kommer du imorgon?

2011-04-18 @ 23:08:48
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: mikaela

men maria! funkar fonen? har du fått mitt sms och sett mina missade samtal? måste ju ses :D (fick ditt sms)

2011-04-19 @ 20:40:30
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0