bra bättre bäst

Jisses. Insåg att jag hade tänkt börja morgonens inlägg med något som: Underbart!!!!
Får man dela med sig av sin livsglädje i så många inlägg? Finns det nån manual på internet för sånt? Sedan insåg jag också - dagens andra insikt! - att den som bryr sig om för många lyckoinlägg nog behöver flera sådana själv.
Ja, ursäktar då för den möjliga flummigheten och skyller den på kaffe, lycka, gröt och sol.
Påskdagen igår blev lika lovely som trott.
Det blev mys i en park med sol, mat, vänner som man inte träffat på ett år och sådan man träffade igår (rim oh yes...). Parkhänget slutade inomhus med gapskratt, innan jag begav mig hem. Hem till mig och till härligt glada människor som intagit lägenheten. Efter en stund på "vår" pub kastade jag in handuken. Och gick hem och åt rostade mackor med kaviar. Mmmm.
En god natts sömn senare sitter jag här igen. Nu har jag varit frisk länge nog men ändå inte fått någon form av träning, oh my oh my. Men kroppen har varit glad för det men är också dunder över förtjust över att nu få släppa lös springarbenen lite grann :)
Jag har faktiskt blivit lite brun också.
Fint värre :)
Mitt egenmalda kaffe. Lycka nr 2 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0