back in town...

Si sådär. Nästan som magi och så är man tillbaka i London igen. Härligt härligt. Saknat staden. Känns definitivt mycket bra. Den där saknaden :) Skönt att komma hem igen. Så kändes det.
Lediga dagar betyder att idag blir det jobb. Ska iväg på roligheter i form av jobb så jag tackar inte nej! Solen skiner här också och jag tror att det vankas kortbyxor....
Men vad gör man när man kommer hem? Spammar bloggen med bilder :)
Trots att jag inte riktigt tog upp kameran någon gång. Trodde jag.

Klassiska Maria-älskar Chévre Chaud...mums. God fransk liten frukost. (men vem blir mätt??)



Kaffe kaffe kaffe. Café Café Café....






Går man på pencilin får man skydda sig mot solen...snark. Jag som ville bli brun ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0