tisdag



Endorfinkickad efter ett kickäs lopp - saknar! Gaah!

Tisdagar är alltid min lediga dag. Tisdagar och söndagar. Eftersom jag ofta jobbar lördagar.

Så därför bjuder dagen på diverse mycket trevliga ej jobbrelaterade ting. Vad sägs om att börja dagen med en morgonpromenad en lätt kylig höstmorgon, äta gröt med banan och en stor kopp te och sedan vandra runt i huset och fixa med diverse ting. För att sedan sätta sig och läsa lite bloggar och dricka en liiiiten (kopparna är faktistk små dessa dagar...) kopp gott kaffe. Och egentligen söka runt på marathontips!

För jag är så extremt peppad. Mer än jag har varit de senaste veckorna när jag mest bara haft ont. Och nej, jag vet inte än om jag kommer att kunna springa. MEN VILJAN! Viljan, för bövelen den finns. Hoppas hoppas hoppas. Är ju endå en och en halv vecka kvar...

Packa träningsväska väska väska. Åka in till stan och cykla cykla cykla.

Det är en underbar dag utanför dörren min :D


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Håller tummarna för att ditt ben vill men gör inget "dumt". Det kommer fler maror. Hoppas din dag varit underbar!

2010-09-14 @ 21:14:27
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0