status: mycket bra!

Fredag förmiddag: Vakna av sig själv klockan sju, långfrukost och morgonpromenad i en solig om än lite kylig morgon. Bokläsande. Upp till pappans jobb för att lämna det han glömt hemma. Tidsfördriv. Ansiktsbehandling i 90 minuter - ibland var det känslan "vill man vara fin får man lida pin", men oftast var det gudomligt.
Lunch har ätits.
Min streckning känns bättre. Lägger in en vilodag idag - för jag hoppas kunna springa imorgon!
Får tid till mig själv. Hoppas och inse vad som behövs för att just jag ska må bra. Får insikter här va! Känner mig klok stundtals (jag vet, händer inte allt för ofta så hör och häpna haha). Planerar min höst. Drömmer om min höst. Tittar framåt på min vår. På resor. Indien? Kambodja? Vietnam?
Berlin och plugga tyska för att få igång den igen. En vår i Berlin med lite plugg och lite jobb. Och mycket kaféhäng och mycket spring i benen.
Tänker tillbaka på förra hösten. Vid den här tiden var jag i Israel. Om jag då skulle titta en månad framåt skulle jag se mig själv i storstadens storstad New York.
Jag har en väldigt fin bild av denna stad. Kanske för att det var en perfekt tid för just den resan. 3 veckor tillsammans med min pappa som reste runt i 2 månad. Två personer som har lika intressen och båda hade väldigt lika skeenden i livet. Se framåt och bakåt och upptäcka saker om sig själv. Vad för livet oss liksom?
Vill ha lika lång tid i staden nu. Tror att den resan skulle varit ännu bättre. Faktiskt.
Men istället har jag hittat lite glömda bilder. Som jag tittat igenom. Så nu lämnar jag drömmeriet för en liten stund och sätter mig på min cykel. För nu är det in till stan som gäller för att möta upp min fina Julia.
Status: Mycket bra!
BO??? :D
Springa!
Fotografera.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Inspirerande att läsa om dina drömmar och planer! Vad gjorde du förresten i Israel? semester, studier eller ngn bekant till dig där kanske? Du verkar ha en sjukt spännande vår framför dig :) blir det både Asienresa och Berlin? Hur blir hösten för dig? Enbart jobbandes eller även några studier samtidigt kanske? kram

2010-09-03 @ 19:08:47
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0