söndagsförmiddag

Blä. Sitter här och känner mig lite i o-form. Sovit mer än 9 timmar, sömnen nada prolemo. Men jag har ont i magen. Känner hur det bubblar av negativa tankar i kropp och knopp.

Ont i magen har jag för att jag slarvat med maten. Jag måste verkligen äta ordentligt för att må bra. Gillar inte heller att äta choklad och dylikt för att det är gott. Om man inte är riktigt sugen? Som igårkväll. Måste få ett slut, började ju så bra med nerskärning av kaffet! Vad har hänt? Träningsrutinerna ja, det handlar om det. Och om stressen inför allt annat. Crazy!

Nog om det. Frukosten åts i alla fall med glädje. En skål gröt med en bit banan och torkad aprikos, valnötter och soyamjölk. Och en stor kopp chai. Det kändes skönt i magen :D

Men nu speedar jag iväg. För cykelpass på medis sats, röstning och firande av fining vännen som närmar sig de tjugo :D


Kommentarer
Postat av: amanda

hej tjejen. försök att inte klanka ner på dig själv när det inte blir riktigt som du har tänkt eller planerat. ryck lite på axlarna och tänk att du kan göra annorlunda nästa gång. vi får alltid en chans och det är ju skitbra ;) jag äter både gröt och choklad och massa annat, varierat ätande kallas det och det är inget fel med det. puss på nos!

2010-09-19 @ 13:06:27
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0