planering och ny vecka

Ny vecka - vardag igen. På riktigt! Och det käns faktiskt underbart skönt att gå tillbaka till rutiner. Till jobbet och fasta tider och höst. Även fast det regnar ute - så käns det väldans bra! Sitter och spejar i min kalender och tittar framåt.

Samtidigt som jag tittar på väldigt väldigt gamla bilder som min fabrors fru just lagt upp på hederliga fejjan. FULL I SKRATT :D Haha, finemang!

Jobb 11 till drygt 19. Stängning.

Vilket betyder om man går upp vanlig tidig tid, vid halv sju, så hinner man med ett träningspass innan jobbet. Med goda marginaler. Därför sitter jag här nu i träningsoutfit och är

lite dödsskraj, pepp, lite finurlig, glad att det regnar, inse-att-det-är-höst-humör.

Jag ska ut och jogga. TA I TRÄ TA I TRÄ.

Vi får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0