på väg!

On the GO! Sitter på bromma flygplats, som för övrigt lyckas förundra mig vareviga gång jag är här: den är så förbaskat tråkig...9h jobb och jag är trött i fötterna. Men det har varit en fin dag, även om jag inte fått i mig mer frisk härlig luft än under morgonpromenad och pendling till jobb. Och tio minuters promenaden jag tog vid rasten. Men men - jag har sett ut genom fönstrena och njutit av hur andra kunnat njuta av denna dag då vädret har varit underbart.

Och så har jag drömt mig iväg. Dagen har gått väldigt snabbt. För jag är pirr-i-pirr-pirr i magen! Lund ikväll, och imorgon far mammsen och jag mot Berlin. Staden (eller en av städerna) i mitt hjärta!

Kan ju passa på att spana in vart jag vill bo i denna magnifika stad när jag springer på söndag. Min plan i v´r stavas ju inte annat än Berlin! Crazy banana...!

peppen peppen peppen! Speeeeedy gonzales nummer två.

OCH JUST DET:D Tror jag har fått lägenhet. Telefonplan. YEEEAHH: HOPPAS! Ta i trä.

Livet ter sig fint :D

Nu: Boarding och en timmes flyg!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Underbart om du fixar lya! Ha det fint!

2010-09-25 @ 19:49:33
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: mikaela

oooh har du sprungit nu?? spännande ^^ hoppas du har det fetast och roligast och finast borta i tyskland, vi får ses när du kommer hem igen, snarast :)

2010-09-26 @ 01:03:31
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0