nybakat till frukost

Vaknade när klockan ringde klockan sju imorrse. Efter en sådan natt då man sover väldigt oroligt och drömmer mycket och vaknar tung i huvudet. Redan igår efter jobbet kände jag mig ruggigg. Usch och fy var känslan.

Och jag gick efter många om och men upp och tog en underbar morgonpromenad. Är glad att jag kommit tillbaka till de rutinerna igen. Kom hem och ställde mig och bakade brödbullar :) Vardagslyx! Tar vara på min lediga helg!

Men - vad tusan! Mår inte helt okej. Ont i huvudet och ont i halsen. GAAAH ska det aldrig ta slut?

Goda snabbt ihopslängda brödbullar i alla fall.


Kommentarer
Postat av: linn

vilken härlig bild!

2010-09-14 @ 20:21:10
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0