lite vardagsstress och strukturera om sin dag

Gaah! Stressad! Haha, som vanligt :D

Skulle egentligen bara rycka in och jobba från två till sju idag. Hade planerat träning på sats klockan tolv. Kirrat allt perfa tänkte jag.

Istället vaknade jag kl sju, tog en härlig härlig rask morgonpromenad i en underbar morgon. Sedan åt jag frukost och pysslade här hemma. Och fick förfrågan om börja jobba redan klockan tolv. Vilket betydde att jag inte hann gå och träna. Sorgligt men sant! Men mer timmar och extra pengar säger man ju inte nej till!

Istället försvann jag in i böckernas värld i en dryg timme. Och nu är det lite stress här va! GAAAH! Passa tågtider. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0