just say yes

Hej Hopp! Det är torsdagsmorgon. Det är lite kyligt, men ändå lite tryckande. Som att regnet ligger i luften. Och här sitter jag - superglad :)
Kanske för att jag äntligen börjar njuta fullt ut av att vara ledig. Gårdagen avslutades med att lägga sig i vår soffa och titta på Notting Hill och äta lite av den underbart goda pannacotta som en snäll person gjort till efterätt. Att somna i soffan vid kvart i elva var fantastiskt skönt det med :) Helt underbart kändes det faktiskt!
Kanske kan det också vara det här: jag har just gått en rask (precis: en normal och rask) promenad. Utan att ha ont! Jippieyeyyey! Löpning i helgen - it's gonna be goooood!
Keith Jarret spelas på hög volym. Perfekt musik i detta hus. (Egentligen alltid perfekt musik!). Min punka på cykeln är lagad. Jag känner mig bortskämd av min fina pappa! Så därför ska jag diska hela husets frukostdisk och städa undan lite här hemma. För att sedan svischa runt på cykeln. Ska försöka boka en ansiktsbehandling.
Ser e n o r m t sliten ut. Inte så kul. Me kan ju konstatera att jag därför behövde vara ledig. Men ändå aldrig kul att se ut som en, ja jag vet inte vad. Så ansiktsbehandling ska försöka att bokas! Håller tummarna för att det finns någon tid idag eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Vilken läcker hatt fröken har :) älskar hattaccesoarer!

2010-09-02 @ 16:00:47
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0