jobba lördag regn

Öppnade någon en kran uppe i himlen idag? Vad hände med det fantastiska vädret som mötte mig på min tidiga morgonpromenad denna morgon? Hm...

Jobbelijobb hela dagen (eller ja, 9-16.15 men ändå) så mig gjorde det visst inte så mycket. Mycket att stå i. Man märker att det är höst. Konsumtionen och folket ökar. Märktes igår som in i. Mycket att göra eftermiddag till stängning. Men kul! Härligt var det dessutom när jag väldigt trött ramlade innanför dörren här i huset cid åttatiden och möttes av "kollektivet unga människor" som lagat mat. Eller ja, mat och mat. 2 köttätande lagade mat till sig själva och tre andra vegetarianer. Men lyckades inte grymt bra haha, vad sägs om sallad, tomat och ljust bröd? Lite oliver och tzatsiki-inspirerad dressing? Ja, gott, men inte enbart i min hungriga mage. Men sällskapet värmde så det var lika bra det!

Nu har mat placerat sig i min mage. Grymt hungrig när jag slutade jobba. Man gör av med mycket energi när man har mycket att göra! Och nu ska jag in i duschen - varm dusch - underbart! Sen väntar en kväll utan större planer och jag tänkte inte skapa mig några speciella heller :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0