glömsk

Fy tusan haha. Nackdelen med mycket träning är det här med att komma ihåg att packa upp träningsväskan när man kommer hem. (Därför ska man springa hemmifrån ju - slipper man ju träningsväska problemet :D)
Erkänner glatt: jag packade just upp väskan från förmiddagsträningen. Najs....

Men jag kan ju ändå känna mig duktig - har lagat mat och det blev plus fyra matlådor. Hur finemang är inte det? Very good. It's goood. :D

Hade tänkt se Sverige springer - men insåg att kanalen det sändes på visst inte fanns. Så jag såg förra avsnittet på tv4 Play.

NEW YORK MARATHON. Gaah - vem vill inte springa det!(nej det ska inte vara något frågetecken för det är ett konstaternade :D) Kände motivationen flöda igenom mig. Har liksom varit så i min egen bubbla på sistonde att glädjen och motivationen varit...? Vart?

MEN NU JÄKLAR I DET! Peppen!

Och dessutom. Funderar på att anmäla mig till en viss grej. Lite av en dröm. Ingen aning om jag kommer trilla omkull eller se ut som en övergödd flodhäst på hal is. Men ändå. En dröm. Så varför inte.

Dansa. Jazz.

Enda som hindrar mig är terminsavgiften. Något att fundera på. :D

För övrigt: David Gray är en gud. Oskar Linnros är en gud. Repeat.

Och  nu? Söndagskvällslyx med Ben and Jerry och filmen Across the Universe. För att det är underbart. :D

Imorgon: Min plötsliga ledighet tar lite slut. På riktigt. Och sen ska benen rastas lite. Testa. Hur det går. Håll i hatten!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Skönt att du är frisk och skönt att du får och kan ta emot hjälp. Ensam är inte stark...

2010-09-12 @ 20:38:45
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0