förvantansfull...

Frukost i magen och jag laddar. Om ett tag ska benen få rastas och en löprunda ska springas - behöver jag nämna att jag är förväntansfull. Samtidigt som jag är lite rädd att det ska bli...jobbigt? Ovant kanske rätt ord.
Detektivjakten igår gick inte helt rätt. Hur mycket jag än spanade fann jag inte min guldklimp. Försökte hitta inspiration från filmen Sherlock Holmes på kvällen. filmmys med massa god blåbärspaj. Mina ögon föll dock ihop ganska snabbt och jag halvsov ganska länge i vår soffa. Men det var mysigt det med :)
Idag är det mycket som ska hinnas med. Men en lugn morgon innan löpning hinns med det med! Och imrgon är det visst redan åter till huvudstaden som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0