en vacker kväll i ett vackert hus

Sitter här och kollar ut genom fönstret - det är en underbar kväll. Och man kan inte vara annat än lycklig :D
Har precis stigit ut ur duschen och satt in en paj i ugnen, vad sägs om en paj med pesto, rostade grönsaker och chévre? Det kan inte bli bättre...Duschen var nödvändig för svetten hade runnit: spinning hade körts! Och the good news - tror faktiskt att jag definitivt kommer att kunna springa i helgen:D GAAAAH längtar så in i bengen!
Ledde min cykel (punka...) upp för viadukten vid stationen. Fantastisk kvällsol som bländade mina ögon för en sekund. När synen återkom såg jag det jag redan hört. En kille som sprang. Perfekt steg.
Dunk dunk dunk. Perfekt asfalt.
Ljuset. Helt fantastiskt.
Hela kroppen sade: JAG VILL.
Men jag är klok och väntar. Tar inte en dubbel dos smärtstillande för att ta några löparsteg precis. Här är det kurering som gäller. En mara om tre och en halv vecka. I min inkorg ligger ännu ett mejl från Berlin Marathon. LÄNGTAR :D
Lite skönt trött efter träning. Känner att livet är väldigt bra. Allt leker. Hoppas på en lägenhet. Men vågar ändå inte hoppas. Ta i trä liksom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0