en uttråkad filur med abstinensbesvär

Japp. Det kan konstateras: uttråkad. Efter en varm dusch och nya myskläder presenteras en lite fräschare och piggare Maria.

Som har abstinensbesvär. Kan det vara kaffe, träning....vad? Faktum är att jag går i taket av längtan till staden New York. För ett år sedan flanerade jag runt i staden. Och har nu suttit och skrivit ihop to-do i staden till en annan som ska dit nu i veckan.

Och jag saknar. Saknar saknar. Har redan skickat iväg ett förslag på en resa till pappan min (my partner in crime när det gäller många resor...) och suttit och läst gamla texter om vad som hittades på i staden. Galenskap.


Jag har tråkigt som sagt. Försöker skjuta upp att hänga in den rentvättade tvätten (från i förrgår höhö.) i garderoben. Tar foton. Silly girl. Men ändå. Är glad i alla fall :D

Och nu kom jag på något roligt jag kan göra - planera kvällsmaten hehe.


Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha maria.. man har får få tomma timmar om man inte vet vad man ska göra när man plötsligt är ledig :P ses i veckan innan berlin, ja?

2010-09-21 @ 23:39:10
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

jag åker till NY den (:e . :-D

Älskar med den där staden!

2010-09-22 @ 22:51:55
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0