what a day!

Idag har jag fått springa av mig, utövat kändisspaning, blivit möjligt filmad och fotograferat. Och gjort varma mackor till kvällsmat :D

Distanslöpning blev det denna dag på sträckan 8 km. Inte mer än det. Och det var tungt i början och i slutet fick jag lite ont. Men mest av allt så var det underbart. Att springa bland höstlöven en tidig onsdagsmorgon. Och fick tillbaka en del av mitt försvinna in i löpningen tankesätt och jag blir underbart lycklig av bara det!

Och sedan komma till jobbet och upptäcka att vi är mitt i en filminspelning i butiken. Spännande spännande :) (får man vara nördig och undra om man hamnar på rutan i bakrunden och i så fall filosofera över dagens frisyr? :P). Sedan forsatte eftermiddagen med en photo-shot för en reklam - också i butiken. Galet men kul!

Sedan råkade jag visst expidiera shout out louds trummis. Att jag inte alls hade en aning om det - jaha jaha. Han gillar oss :)

Dödstrött efter en lång dag och efter packning och flytt och allt möjligt kom jag hem, gjorde varma mackor och sjönk sedan ner i sängen och såg på en viss nygammal serie.

Och nu kallar sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0