stolt som en tupp!

Kan jag meddela. Att jag har en sådan grym pappa. Erik Osvalds heter pappan min som jag inte är så lite stolt över just nu. Struntar i Jantelagen och sprider istället gladeligen ut budskapet att samma år som lilla jag föddes skapade pappan min en tidning tillsammans med en kompanjon och vän. Ett förlag. Som växt och utvecklats. Och fler tidningar har kommit. Och han har fått pris. Och företaget har fått pris.

Idag så har en process som jag följt på väldigt nära håll. Företaget Svenska Historiska Media har nu sålts. Helt sjukt grymt galet duktig är pappan min som skapat vad han skapat! Och det bästa är att jag känner honom så väl att jag vet att han kommer fortsätta att driva sin värld framåt. Han är en sån människa som faktiskt ger världen glädje.

Så jag är stolt. Stolt som en tupp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0