regn och rusk

Regn och rusk idag - både inne och ute om man kan säga så! Usch och fy. Hemkommen från jobb och kurar med filt och en stor kopp chai med soyamjölk. Har ont i kroppen. Ont i ljumskarna - men inte bara. Och det komiska är att jag ser det som positivt :) Varför? Jo - förkylningsvärk i kroppen hoppas jag på. Känner mig illamående och hängig också. Och i detta fall är det bättre än att det gör jätteont enbart på grund av jobbig kropp. Right? :) Se där! Kan ju hoppas. Over and out på träningsfronten idag. Vågar inte och tänker inte ta ett snesteg till just nu. Det blir lugna puckar framöver. Denna vecka. Men tiden rinner bara iväg på jobbet och inte har jag haft tid att ens gå och ringa och försöka boka om en viss naprapat tid. Irriterande nog.

Men jag kurar vidare här hemma. Med en bra bok och John Mayer ur högtalarna mina. Och en stor kopp te och en varm och skön filt.




Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Ha mycket honung i teet!Och sov. Ta tag i ljumskproblemet så det inte blir någon skit av det. Och krya på dig!

2010-10-19 @ 18:12:09
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0