packningskaos

Jag tycker inte inte inte om att packa alla sina saker. Det är så mycket. Alldeles för mycket saker, som jag fortfarande önskar att jag inte har. Blä och fy. Tack och lov har jag fått låna en bil på torsdag så det är mycket som bara kan stuvas in i bilen och sedan lyftas ut. SÅ jädrans skönt!

Och hur underbart som helst, Telefonplan. Lovely. :D

Enda problemo som jag hade var att låsa dörren. ta mig tusan det mest komplicerade lås jag någonsinn varit med om. gaaahh!

Men många guldkorn denna dag. Förutom lägenheten. Var tvungen att vänta en halvtimme när jag kom till Kungsholmen innan jag skulle hämta nycklarna. Promenerade runt lite och satte mig på ett supermysigt café. Hittat en ny fin del av Stockholm! Underbart att bara sitta där. Coolt ställe - helt klart. Och härligt folk. Charming!

Sedan hade jag en fett ös medvetslös härlig sats core puls klass. Hade träningsvärk imorrse :) Gått mer än en månad sen sats core puls tränade! Och bättre lär det väl bli imorgon :D

Men ja, åter till packningen antar jag. GAAAAH!!!! Men men! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0