nybakat...

åh - det doftar ljuvligt. Det kan jag lova! Slängde ihop lite vad som fanns hemma och skapade brödbullar som jag tror kommer smaka mumma...

Grahamsmjöl, lite vetemjöl, all bra flingor (ja faktiskt - tror det är en höjdare:D), havregryn, lite salt och kanel, väldigt mogen banan, lite hackade valnötter och russin. Och lätt kesella.

Tänk müslibröd så är tanken på rätt spår:)

Har tvättat också. Packat en träningsväska. Till imorgon. Ska köra väldigt tidig morgonträning. SatsCorePuls. Första gången sedan maran. Ska bli underbart för ryggen framförallt. Att få köra styrka.

Sedan har jag fixat matlåda. Ska hänga tvätt. Kokar ägg just nu.

Sen ska jag äta min goda nybakade bullar och sjunka ner framför sex and the city! Åh just det! Lyxade till med att köpa några få men ganska dyra chokladbitar. Super helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Jag känner doften ända hit! Mmm! Hoppas ditt morgonpass blir härligt!

2010-10-03 @ 21:41:02
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0