looking back

Ny vecka. Ny start. Ny måndag. Underbar vardag :) Under förra veckan kände jag hur hela kroppen började återhämta sig från lite strider. Skallen hade ro. Att jag hade ro att läsa var ett bra betyg! Och när det gäller själva kroppen så har den känts starkare och jag har ökat träningsmängden. Enda nackdlen är fortfarande samma. Ljumskarna. Ska se om jag kan boka om nästa veckas naprapat tid till denna vecka...Blir orolig på ett sätt. Har ju lärt mig att man ska lyssna på kroppen. Hm...

Men träningen då! Jo, 3 löppass har jag faktiskt kört den här veckan. Super eller hur? :D
Uppdelat på 10 km, 12km och 14 km. Känns inget annat än härligt. (förutom ljumsken då...ehööm....:D) Men det har varit så himlans grymt att springa. Så underbart! Lycka!

Dessutom har ett SatsCorePuls-pass körts och ett Shape pass. Plus ett gymmet bonus pass där jag, trots att jag befann mig på gymmet och inte sprang, ändå lyckades köra mer kondition än styrka..He. Typiskt mig :D

Hoppas att kroppen kommer kännas ännu bättre den här veckan! Gick runt med en kramp i mina lårmuskler, en kramp som jag hade nästan dagligen i olika delar av kroppen för några år sedan. Fick en tankeställare då min kära kollega som studerar till sjuksköterska frågade: "Har du druckit tillräckligt?". Och svaret på frågan var att nej, det hade jag inte.

Vatten. Vatten. Underbara vatten. Måste skärpa mig!

Och nu inleder jag veckan genom att dra på mig träningskläderna och sticker in och tränar så här på morgonkvisten. Ganska så pigg är jag. Och jobba börjar klockan elva. Kan inte förneka att det är det bästa sättet att börja veckan. (okej, lite trött är jag...ehhm. gick förvisso och la mig vid halv tio igår haha. Trötter nummer ett var jag då:D)


Kommentarer
Postat av: Tofftonblog4982

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-05-16 @ 08:35:12
URL: http://tofftonblog4982.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0