kaffet är på - nu kickar vi igång söndagen!

Det liksom spritter i kroppen idag - strunt samma att regnet öser ner utanför. Tackar och bugar och bockar för att det inte snöar. Sätter på kaffekokaren och ska sträckläsa Runners World som pappan lämnade över i torsdags. Innan det är dags att köra förmiddagsträning på Hornstull. CyclingPuls ska köras - 75minuter.

Jag lite däckade hemma igårkväll...Mysmusik och knaprade i mig fullkornskorpor med marmelad och ost (är nya cravingsen...) och en brownie från 7-eleven och massa te. Och bara läste. Underbart skönt! La mig liksom ner och kroppen var så trött och jag var helt plötsligt nöjd över att jag valt precis rätt sak för kvällen. Inget att bry sig om - man  behöver inte vara ute och rumla runt varje lördagskväll. Speciellt inte om man jobbat himlans mycket och haft långa dagar med tidigare mornar och sena kvällar och allt möjligt. Så jag somnade med boken i hand. Nästan haha :) Behövligt helt enkelt! Den där korta löprundan fick mig på plats helt enkelt!

Så nästan nio timmar senare vaknade jag upp. Förutom att jag blev väckt av diverse telefonsamtal så sov jag som en stock. Och det betyder att jag själv inte är en stock idag :) Söndagen kickas nu igång på riktigt helt enkelt! God gröt i magen och nu kaffe, p3 och runners. Och om en stund: Träning!

Sen fortsätter dagen bara bra bra bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0