gymmet

Jag och ett gym. Inte Sats och en klass. Utan Sats och gymmet. Och jag. Sällan skådat får jag påstå haha! Men denna morgon vaknade jag en tjugo i sju och var sugen på lite bonusträning! Men springa var out of the picture. Måste ta det lugnt och löpning två dagar i rad är nog inte den bästa medicinen just nu. Så jag bestämde mig för att ta mig till gymmet. Som ligger en minut (skämtar inte!) ifrån bostaden min. Hur fantastiskt är inte det? Sats Telefonplan - jag gillar det. Och jag gillar att ha det som "mitt gym" några månader framöver.

Men eftersom jag inte kunde springa och aldrig lärt mig använda maskinerna...hehe...så blev det 45 minuter på crosstrainern (tror det är det iaf...) det är ju jobbigt! Och sen tio minuter med en styrkestång. Hade fet tränigsvärk i armarna sen shapen igår...Styrka jepp.

Haha, jag gick runt alldeles som ett barn i en godisbutik och kikade på maskinerna. Ska försöka boka in så att man kan lära sig iaf en grund...Kan var bra att veta hur man använder. Lite styrka behövs alltid och jag kommer inte alltid kunna gå på Sats klasser!

Nu dricks en supergod kopp kaffe och en kesoknäckis äts. Och jag lättar på rumpan och spiiidar iväg till jobb!

Det är fredag :D Super!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0