endorfiner - jag gillar!

Att le hela vägen hem på tunnelbanan. SOm en liten filur - ja det var jag det. Ett störtskönt cykelpass var anledningen! Efter tre dagars vila kände jag hur kroppen skrek efter träning! Men vila skulle jag och vila gjorde jag. Men idag kunde jag i alla fall ta ut mig totalt. Fantastico helt enkelt. :)

Och imorgon, då får jag testa benen lite. Börjar först elva. Kan man börja dagen på något bättre sätt än en springaruntrunda? Åh! Längtar helt klart!

Nu har mat tagit plats i magen. Falafel är helt klart bland det bästa som finns...Om man ska köpa färdig rekomenderar jag Helt Klart den från Maxos. Faktiskt sjukt god och beroendeframkallande!

Mumma helt enkelt.

Kom dessutom hem med en kasse från H.M. Jag som tänkte köpa en födelsedagspresent till brodern...hm..Men jag hade bästa anledningen till att köpa en kofta och två fiiina tröjor. Jag har frusit som en klubbad säl (om nu en klubbad säl kan frysa?) Okej, frusit som en iskall Maria.


Imorgon imorgon :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0