en ovanlig men vanlig måndag

What a day! Måndag och veckan har börjat bra, ja till och med dagen började på bästa sätt.

Efter en natt av väldigt väldigt konstig sömn, hoppade jag upp ur sängen vid kvart i sex, hastade i mig gröt och lite te. Gick hemmifrån halv sju. För jag skulle få träna - sats core puls!

Och det var underbart. En energiMaria studsade fram. Även om kroppen kände av ansträngningen. Men det var underbart ju! Åh!

Och tog lång tid på mig i omklädningsrummet. Och promenerade sedan till odengatan. Och satte mig på non solo bar och drack dyr men sjukt god kaffe och läste tidningen. Med nya skor på fötterna mina :) Hann till och med in på Humana precis när de öppnat. På jobbet kvart i elva. Jobba jobba hela dagen fram till klockan kvart över sju. Trött och hungrig handla ägg, lök och svamp + en kanelbulle (jag vet intresseklubbe antecknar...:P).

Hemma åtta. Och har precis ätit en väldigt god omelett. Och ska nu planera hur resten av veckan ska se ut. Imorgon ska jag hämta nycklarna. Frågan är om jag ska flytta imorgon eller på torsdag? Ledig imorgon, javisst. Men på torsdag slutar jag tidigt, redan halv fyra. Kanske mer ägna sig åt att fixa de ärenden som behöver fixas, packa (har ju inte börjat), hämta nycklar, kanske träna, kolla in lägenheten och lämpa av typ madrass och så.

Det låter bra :D Orkar inte stressa. Vad är en dag mer eller mindre liksom?

Men trött i huvudet som jag är ska jag fixa lite och sedan sjunka ner med en stooor kopp rooibos vanilj och en kanelbulle - mumma :)

Maria is back again. Så känns det :D Najs va? Haha!

Vem vill missa en himmel som denna genom att ligga och sova? Inte jag inte!






Kommentarer
Postat av: Jenna

Vilken mysig och lyxig start på dagen du skaffade dig. Härligt med morgonträningen och att inte behöva skynda därifrån och ta det lugnt :) här blir det det nog inga morgonpass i veckan för jag jobbar så många tidiga morgnar..

Vilken underbar bild du tagit! kram

2010-10-04 @ 21:32:21
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: amanda

härligt att läsa om dina fartfyllda dagar. det glädjer mig något oerhört att du är friskare, gladare å piggare. heja dig :)

2010-10-05 @ 12:42:58
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0