en löprunda i höstens tecken

Det blev en springrunda igår. Hur lycklig som helst. Summa summarum: 9 km i långsam takt. Och det gjorde bara ont i slutet. På ett okej sätt. Och det kändes lite efter. Men det var fantastiskt. Mot Hornstull och morgonrusningen. Bland höstlöven och färgerna, dofterna och vinden som slår emot hela en själv. Ja, det går inte att beskriva annat än underbart. Och jag önskar att jag hade kunnat fortsätta i flera timmar.

Och nu skulle jag mer än gärna bege mig ut på ett långpass. Istället tar jag mig till en cykelpuls klass och sedan vidare till en dansklass. En träningsförmiddag.

Och jag har redan tvättat :D Effektiviteten är slående!

Och visst var det en varm dag igår? Och idag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0