effektivitet på hög nivå!




Besöket på IKEA var lyckat. IKEA: gigantiskt och  lite förvirrande. Gillar det i Malmö mer. Eller gjorde innan de gjorde om placet. Och jag höll mig väldigt bra till det som skulle köpas. Att allt sedan skulle flyttas till lägenheten stoppade mig något. Goodie.
Magen kurrade självfallet efter ett tag. Och då kunde man smaska i sig en faktiskt väldigt god lunch. Gravad lax med hovmästarsås, potatis och sallad. Faktiskt mumma :)

Och det tog bara fyrtio minuter att ta sig dit.
Och snacka om att jag fortsatte med min effektivitet sedan. På väg hem insåg jag att jag faktiskt skulle hinna hem och tillbaka till stan innan klockan fem. Och jag är i dsperat behov av nya skor - det här var enda dagen som detta skulle hinnas med.
Så jag speedade och köpte ett par snygga skor som jag är supernöjd med :)

Snacka om att jag har konsumerat denna dag!

Nu ska jag baka lite brödbullar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0