dagens konstaterande: omelett i kastrull går utmärkt bra att göra!

HERREJISSES! Säger bara det: vilket pass! 75 minuter cyklingpuls var visst precis det som jag behövde denna dag.

Trillade in på Hornstull Sats, fint! Inte gigantiskt, vilket är skönt ibland. In i salen och började trampa. Att jag hör att jag det visst var 75 minuter istället för 55 min gjorde mig inget annat än glad. Har inte cyklat så länge. Springa länge - jovisst! Men ett cykelpass som är 20 min längre än vanligt, ja jag sa inte precis nej :)


Stentufft pass! Tror att min kropp är sliten efter de senaste dagarna. Och sen vet jag inte hur kroppens kondition är överhuvudtaget. Hur den mår liksom.

Men jag bygger upp. Så känns det nu. Bygger upp kroppen igen. Så att jag kan springa i 2 timmar bara sådär och tycka att det är underbart. Fantastiskt. Åh, jag längtar efter den känslan vill jag lova!

Summeringen av veckans träning känns fatalt lite egentligen. Jag längtar och drömmer om tiden för en och en halv månad sen. Den där tiden juni, juli, augusti då jag kände mig grym! På topp. Med dalar självfallet! Men alla saker som tog mig till nya höjder. Snart är jag där igen. Hoppas jag.

Nu ska disken diskas och sedan bär det av mot en fikadejt. Ladda upp inför städning i saltsjö-duvnäs hmpf...

Fika på en söndag. Helt rätt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0