cykel, dans och solsken

Lunchande och endorfinkickad. Cykling Puls som gick fantastiskt bra och ett superkul danspass senare. Solen skiner och jag ska hänga tvätt och sedan bege mig ut och njuta av solskenet.

Som igår. Igår var också en sån där helt fantastisk dag. Hade otroligt mycket energi och var på gång non stop hela dagen. Spidad värre :) Löpning, kaffet på väg till jobbet. Jag log var lycklig och glad. Jobbade som en iller och hade mycket att göra. Men njöt av varje sekund. Åt lunch på en snabb snabb snabb rekordtid, bara för att få lyxa till det med en halvtimmes promenad ute i solskenet med en köpt kaffe. Kände att det kan man ta sig tusan unna sig en fredag - speciellt när min köpa kaffe konsumtion har minskats - duktigt värre:)

Små saker som förgyllde hela dagen. Och trött och speedad kom jag hem vid åtta. Men så nöjd så nöjd efter dagen. En helt vanlig dag som egentligen var mer än vanlig för den var underbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0