träningsvecka och distansrekord

Jag har faktiskt slagit mitt rekord i veckomängd när det gäller sprugna kilometrar :D Eftersom jag alltid har tränat andra ting förutom löpning är det först på senare tid som tiden mer och mer har gått åt till att springa...Veckorna innan göteborgsvarvet ökade jag upp till att springa 40 kilometer i veckan. Högsta var nog 43 kilometrar.

Men nu - nu har det blivit 63 kilometer :D Längre pass. Och nästan bara löpning har skett. Superkul och jag känner peppen! Förutom löpning har även ett afropass skett, vilket var fantastico. Måste dock träna mer styrka nästa vecka. Satscorepuls..imorgon kanske?

Även om de 15 km jag sprang idag var underbara först på slutet...

Har dessutom börjat föra mer frekvent löpdagbok. Kuligt värre. Känner att jag sitter och gör det nu. Istället för att packa ner alla saker jag har. En paus behövdes Faktiskt! Lite trötter nämligen. träning imorrse och sedan jobb. Sjukt mycket folk och jag var ensam människa i butiken...hehe. :/ Men jag lever än :D


Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul med löpardagbok :) jag älskar att föra statistik, skriva ner och komma ihåg! Just nu är jag hooked i träningssajten funbeat. Hur bra ställe som helst att följa upp sin träning på :)

2010-06-01 @ 11:12:51
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0