spotify gav mig ett finfint råd.

Åh! Sitter här med en härlig myskänsla. Efter att kört slut på mig själv på ett efterlängtat spinningpass (favoritsalen är definitivt hötorget, aldrig annars får jag så mycket energi som där!). Och spanat och längtat lite efter afron som kördes i en sal bredvid, ett pass som rekomenderas! Efter att ha åkt hem och upptäckt att gud vad underbart - det är fantastiskt ljust och klockan är sju. Jag må vara lite efter - men den känslan är väldigt najs. Och pratat hostel/hotel med modern - inför berlin marathon. Vi kör kombon mamma/dotter helg med dotter springer sin första mara och mamman kollar på :D

Och pratat med fin vän. Håller tummarna inför imorgon - lovar :) Och! Fått ett finfint samtal från pappsi som pratade sommar och semester och PARIS! En tripp dit på fyra dagar - inte helt fel! Försöka fixa ledighet och sen är det go på det! PARIS - ja det måste skrivas stort - aldrig varit där men drömmer om staden ändå....hehe. Så kan det gå!

Så - en ganska så väldigt najs torsdagskväll alltså. Och just det! Omaprazol börjar hjälpa min mage - no magsår oh no! Men gud - kombon pollentabletter och omaprozol gör mig inte så lite dizzy dizzy och skapar extremt tunga ögonlock. Inte kul.

Men jaja, börjar bli en levande uppslagsbok på hur man botar magkatar och inte får det att övergå i magsår. Så det är så! Något ska man lära sig.

Dessutom tycker jag att spotify gav mig ett bra råd ikväll. Music you might like gav mig Joshua Radin. Sjukt bra! Tummen upp!

Och ätit god mat. Omelett är bland det enklaste, nyttigaste och godaste man kan äta. Variera tusen gånger om. Och det slår aldrig fel när man kommer hem en sen kväll hungrig och trött efter hård träning! Ikväll kördes kombinationen.....

sqaush, kokt potatis som stektes och sedan blandades ner i två ägg som vispats samman med salt och peppar samt lite torkad oregano. I med lite vanlig mager riven grevé. Häll i stekpanna - och antingen gör en öppen eller vänd omelett av det hela. Stekte lite tomat till och allt serverades med sallad och avokado samt keso.
aa...just det...ketchup var det också :D

mat och trevlig läsning: runners world, halvt lånad halvt tagen från hemmet i lund...hehe
men varför måste min braiga kamera alltid dö när jag ska fota mat? nej inte alltid, men ibland...ganska sällan kanske, men lika störigt det. Inte så att man vill vänta och ta bilden när batteriet laddat klart. Så då får man ta fram den lilla, lite sämre kameran. Och kvalitén på bilden blir lite sämre. Men, antar att man får leva med det med :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0