söndag helt enkelt

Söndagmorgon. Har vaknat, tagit en morgonpromenad och ätit frukost. Jordgubbar in tha house :D mums!

Söndagsmorgon och imorgon är det ny vecka. En ny vecka som kommer innehålla mycket. Praktiken tar slut. Blandade känslor inför detta - absolut! Sedan en tripp till Göteborg för första loppet (om man inte räknar kilometrarna man sprang i grundskolan hmpf) Göteborgsvarvet! Taggad till tusen är jag nu! Det jag funderar över nu är dock hur man tränar nu under veckan? Hur mycket?

Efter att man kommit in i mål :D Smile! Sedan åker pappsen och jag ner till Lund. Till Lund och Lundakarnevalen - Partaj! Ska bli sjukt kul! Även om jag bara får njuta av karnevalen under en sen lördagkväll och hela söndagen. Men va tusan - får ju springa istället:D

Sedan blir det några dagar i Lund. Kanske en tripp till Juleboda över någon dag. Längtar till stugan, till min plats, min stran och mitt hav. "Mitt".

Och nu stiger jag snart ut ur min dörr och tar mig in till stan. Spinning! Ett pass med snabba ben och intervaller väntar - om inte instruktören ändrat passet vill säga :)

En söndag helt enkelt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0