snart blir man kanske lite härligt solbrun??

Stockholm gör mig så glad så just nu! Stockholm - sommaren får staden att blomma ut. Och allt blir så fantastiskt! Sommarkänslor och människor man möter på stan - ja alla blir så förändrade. På ett bra sätt. Men i denna stad så pulserar en liten storstadskänsla. Samtidigt som det doftar hav.

Lunch och solgassande vid gamla stan med finfint kompissällskap. Hehe, hade promenerat in till stan och kom fram sjukt hungrig och varm. Allt är så jobbigt då. Och världen blir så bra när man fått lite mat i magen :)

Har för övrigt gått runt med en konstig kropp idag. Ja - konstig. Har känts som om jag haft en rullgardin nerdragen framför mig. Hade turen att vara typ ledig på förmiddagen. Och var sen tvungen att visa upp "min" lägenhet för några preliminära "hyrare" på eftermiddagen. Vilket betydde att hela dagen blev i stort sett en ledig dag. Och jag har varit helt död. I kroppen och huvudet. Bull läge. Tror att det kan ha och göra med att jag tänker att jag ska köra ännu mer vila än vanligt inför på lördag. Och då släpper fram en viss utmatthet... Vilket antagligen betyder att vila behövs! Speciellt då jag alltid är på g i hundranitti :D

Men men - sommar i staden och jag är glad. Dock är jag springsugen till tusen :D Underbart det med! Imorgon blir det lite lugn jogg! Har svårt att vila ens en dag - och ändå är jag igång hela tiden när jag har vilodag. Promenader och annat skoj :)

Lunchning med sällskap!!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Livet ÄR enklare under sommaren. Man slipper allt meck med 100 ton kläder och ständigt full tvättkorg. Så enkelt att liksom bara gå rakt ut! :-) Ska du flytta?

2010-05-18 @ 22:00:33
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: mikaela

ohoho sicka snygga ben ;)

2010-05-19 @ 11:37:45
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0