SHORTS OCH LINNE shorts och linne!

Invigning idag - hur glad blir man då? Inviger man shorts och linne på en löprunda blir man så här glad:

Man leker med kameran och fotar sig själv (bloggsjuka? Någon mer som drabbats?). Lite lätt suspekt vinkel dock - lovar - har inte så sjukt långa ben i verkligheten. Så utsträckt ser iaf inte jag ut.

Lite lätt lätt lätt löpning. Endast 5 kilometer - inte ens jobbigt ju! Men 5km i Nackaresarvatet så jag fick mig iaf lite backigt :D Och sol!!!

Och hur kändes det då? Ja, för det första var det väldigt länge sen jag sprang 5 kilometer, brukar ligga runt milen. Så det var ju en liten lunk. Så  kändes det. En liten lunk. Dock! Dock kände jag kanske efter väldigt mycket. Men jag kände samma små saker som ofta har känts på sistonde. I takt med att min onda muskel som gjorde att jag inte kunde gå för några veckor sedan, i takt med att den har blivit gladare så har jag haft ömma vrister. Ett återkommande problemo för moi. Är en sån där snubbelmaja och blir lätt trött i vristerna. Kanske har något att göra med varandra? Jaja, lite vristkänningar - men vad tusan! Kan bero på att jag varit lite lätt sjukt ttrött senaste dagarna också?

I alla fall - LÖRDAG SNART OCH JAG LÄNGTAR TILL TUSEN :D

Kommer säkert bara bli sjukt nervös snart som jag alltid blir innan tävling. Aldrig varit med i ett riktigt lopp - men fäkttävlingar har kommit och gått! Jag är väldigt tävlingsinriktad. Men tänker för mycket. Så jag fasar liksom för att misslyckas samtidigt som jag känner peppen på att vinna! Ahhh. I detta fall klara mig under min tidsgränds!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

När var du där? Jag harvade runt där vid 9.30-10.30. :-)

2010-05-19 @ 21:09:47
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0