redo för jobb (snart...)

Woho! Upptäckte precis att jag missade regndropparna som nu faller utanför! Timing timing.

Morgonpromenad och jag kände mig piggelin i benen och knoppen. En liten tanke dök upp i mitt huvud dock - idag igen. Spatserar fram och möter den första människan på hela promenaden (var på väg mot hemmet i detta skede...varför är ingen uppe vid halv sju en lördagsmorgon?). En löpare. Som springer nerför en backe. MEd ETT UNDERBART STEG! Och jag grämer mig för jag vet hur dålig jag är på att springa nerför. Verkligen - tekniken har jag inte. Försöker suga åt mig kunskap om hur man gör och applicera på mig själv. Går lite sisådär kan nämnas...Får kanske sätta mig vid årstaviken vid någon väldans nerförsbacke och stirra på alla löpare som springer förbi...

Jaja, gröt och knäcke och en dusch och jag är snart redo för jobb!

Haha, hörde precis reklam på spotify för hultsfred...tror inte det. Förra sommaren och REGN! (även om mycket var fantastiskt. Festival gör mig ändå rastlös. Och speciellt om det regnar konstant)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0