plötsligt klipps alla gräsmattor i stan

Ha! Tji fick du där Maria. För idag ska vi klippa AllA gräsmattor i hela stan. Tack tack säger jag när jag springer i stad där vinden viner allt pollen rakt i ansiktet på mig. I luftrören. Pust! Så var min löprunda på drygt 50 minuter idag. Lite jobbigt alltså...Men fint ändå :D Lite stel i benen, som fick fart efter 3 kilometer.

Och sen! Det bästa faktiskt. AFRON :D Dansa och det var så roligt att energin sprudlade. Med en mil i benen och en banan i magen dansade jag loss all glädje. Fantastico!

Peppen på att dansa kom verkligen igår. Såg FAME - första gången jag såg hela filmen på en och samma gång. Och gudabra! Sådant sug jag fick efter att dansa. Och spela teater. Saknar teatern.

Och idag fick jag även prova en liten vinst :D Vann en tröja i en tävling som träningsglädje hade för några veckor sedan. Jag älskar att vinna saker :D Speciellt eftersom det sker sällan! Och underbar tröja!

Annars har dagen varit fin :D Lunchande med modern, fika med finingar, gratis glass, stankikande. I ett Lund där blåsten har blåst, regnet har regnat och solen har skinit. I en väldans blandning...

Och är INTE så bitter som jag ser ut på bilden :D summan av kardemumman av min nördiga photoshoot framför spegeln blev denna bild. Lyckades sudda till de andra bilderna...Hmpf. :D


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Låter som en härlig dag trots att alla verkade ha gräsklippnings-temadag. Jättefin tröja med!

2010-05-27 @ 14:55:27
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0