packning och klädfunderingar

Klädfunderingar - gäller självklart löparkläder :) Är ganska störigt. Mina springshorts är underbara på många sätt och vis MEN! kanar självfallet upp hela tiden. Lite störande moment. Mina skönaste träningsbyxor är lugnt mina trekvarts, men de kommer ju vara grymt för varma imorgon...hm...Köpa nya? :D hehe, kanske inte riktigt pengarna till det. och sen kan man ju få skavsår också...Får bli shortsen i vilket fall som helst antar jag!

Packar en enorm väska dessutom. Ska ju ner till Lund senare imorgon kväll. Och passar på att ta ner massa vinterkläder bye bye!


Kommentarer
Postat av: Kjellandrine

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-05-30 @ 08:51:04
URL: http://kjellandrine.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0